Voorkeuren

Deze website gebruikt standaard enkel functionele cookies om ons websiteverkeer te analyseren en uw cookie voorkeuren op te slaan. Meer informatie.

Accepteer alle cookies

Deze noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Altijd actief

Deze cookies geven derde partijen de mogelijkheid om je surfgedrag te volgen, data te verzamelen en gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wie deze derde partijen zijn, kan je nalezen in ons cookiebeleid.

Deze cookies helpen ons om je beter te leren kennen zodat we de inhoud van de website beter kunnen afstemmen op je behoeften, interesses en voorkeuren.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hoe ziet de communicatie naar ouders eruit in geval een leerkracht of kind een positieve testuitslag heeft gekregen?

Bij een positieve testuitslag op een van onze kindcentra (zowel bij kinderen als bij medewerkers) nemen wij altijd contact op met de GGD en leggen de casus voor. Vervolgens komt het crisisteam van Blosse samen met de leidinggevende van het kindcentrum en op basis van het advies van de GGD nemen wij maatregelen en communiceren wij naar de betrokken ouders/verzorgers. Dit gebeurt altijd ad hoc, omdat we meteen moeten anticiperen op de situatie. We begrijpen dat dit vraagt om flexibiliteit van de ouders.

Blosse hanteert altijd de landelijk en actuele richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en de GGD.

Let op: de ontwikkelingen gaan snel. Laatste bewerking van deze antwoorden is van 18 februari 2021.

Naar alle vragen