Voorkeuren

Deze website gebruikt standaard enkel functionele cookies om ons websiteverkeer te analyseren en uw cookie voorkeuren op te slaan. Meer informatie.

Accepteer alle cookies

Deze noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Altijd actief

Deze cookies geven derde partijen de mogelijkheid om je surfgedrag te volgen, data te verzamelen en gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wie deze derde partijen zijn, kan je nalezen in ons cookiebeleid.

Deze cookies helpen ons om je beter te leren kennen zodat we de inhoud van de website beter kunnen afstemmen op je behoeften, interesses en voorkeuren.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Waarom moet ik mij legitimeren bij Blosse opvang?

Blosse is wettelijk verplicht om gegevens over de afgenomen uren kinderopvang en uurprijzen te verstrekken aan de Belastingdienst. Deze gegevens vormen de basis voor de berekening van de kinderopvangtoeslag. Om de ouders te kunnen identificeren heeft de Belastingdienst de burgerservicenummers nodig van de ouders en hun kinderen die gebruikmaken van kinderopvang.

Bij dit proces is Blosse tevens verplicht om de identiteit van ouders vast te stellen, als zij een contract bij ons afnemen. Vandaar dat wij vragen naar jouw ID-bewijs en dit formulier invullen tijdens het kennismakingsgesprek.

Wij hebben dit als volgt vormgegeven:

  • Ouders/verzorgers nemen ID bewijzen mee naar het intakegesprek;
  • De ouder logt in in Konnect
  • De pedagogisch medewerker controleert de laatste drie cijfers van het BSN met de ID bewijzen;
  • De pedagogisch medewerker noteert op het formulier check identiteit ouders met de laatste drie cijfers van het BSN, geboortejaar, soort ID en handtekening voor akkoord met datum
  • ​​​​​​​Het formulier wordt opgeborgen in een afgesloten kast.
Naar alle vragen